پـیام های تجاری در این وبسایت

تظاهرات شعیان پاکستان در شهر قرانکفورت آلمان بخاطر کشتار هزاره ها در کویته پاکستان

فهرست

 

تظاهرات شعیان پاکستان در شهر قرانکفورت آلمان بخاطر کشتار هزاره ها در کویته پاکستان, اما هزاره های مقیم آلمان هنوز از کشتار هزاره های در کویته پاکستان هیچ اطلاعی ندارند.

مردم هزاره و شیعیان مقیم شهر فرانکفورت آلمان در ارتباط به حادثه ی خونین اخیر کویته پاکستان که منجر به شهادت یکصد و بیست نفر از مردم بی گناه  وجراحت بیش از دوصد تن دیگر گردیده بود در روز شنبه 26.01.2013 از ساعت 12 ظهر تا 16 عصر در مرکز شهر فرانکفورت در یک تجمع عمومی دست به اعتراض و انتقاد مسالمت آمیز زدند.

جمعیت انبوهی از خواهران و برادران ساکن شهر فرانکفورت  وشهر های دیگر آلمان که با کودکان خوردسال شان در این مظاهره شرکت نموده بودند با حمل نمودند پلاکارت ها و شعار های با زبانهای انگلیسی, آلمانی،فارسی و اردو کشتار سیستماتک  وزنجیره ای مردم هزاره و شیعیان پاکستان را که توسط گروه های افراطی و شرور مانند لشکر ملحد جنگهوی و سپاه مشرک صحابه صورت میگیرد محکوم نموده و به باز ماندگان قربانیان این حادثه خونین احساس همدلی و همدردی خود را اعلام نمودند.

و همچنین در این تظاهرات در طول مدت توقف چهار ساعته خود چندین تن از شخصیت های شرکت کننده در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداختند و مقاله های به زبانهای انگیسی، آلمانی، فارسی و اردو قرائت نمودند و در این سخنرانی ها و نوشتار رفتار جامعه جهانی و سازمنهای مدافع حقوق بشر در قبال حوادث پاکستان, افغانستان و خصوصا کشتار دستجمعی اخیر مردم هزاره و شیعیان پاکستان را سوال بر انگیز خوانده و سکوت آنهارا در مقابل تروریست های افراطی و آدم کش شرم آور و خجالت آمیز خواندند.

تظاهرات کنندگان در این مراسم با سر دادند شعار های "ما را با شهید کردند از مذهب ما جدا نخواهید توانیست" و همچنین "هیچ قومی با کشته شدن از بین نخواهد رفت" از دولت پاکستان و سازمانهای مدافع حقوق بشر مسرانه تقاضا نمودند که نسبت به سرنوشت مردم هزاره و شیعیان پاکستان بی تفاوت ننیشسته و دست های نفاق و شرور تروریست هارا از جان مردم بی گنا هزاره و شیعیان مظلوم پاکستان هرچه زودتر کوتا کنید و ما نمیخواهیم دیگر شاهد بخاک و خون کشیده شدن این همه انسانهای بی گناه کودکان، نوجوانان، زنان و مردان سالخورده باشیم.

ناگفته نماند که سفیر دولت پاکستان هم در جمع تظاهرات کنندگان حظور داشت و در پایان با دعای خیر و قرائت حمد و سوره به ارواح شهداء اخیر کویته پاکستان مراسم خاتمه یافت.

جالب اینجا است که که این تظاهرات از طرف شیعان پاکستان ترتیب داده شده بود.

در پایان باید یاد آور شد که هزاره های ساکن در آلمان هیچ تظاهرات یا عکس العمل از خود در این باره هنوز نشان نداده اند.

این بسیار جای تآسف و خجالت است که بیش از 30,000 هزاره در آلمان ساکن اند و از خود هیج انجمن و مرکزیت ندارند و آفرین بر شیعیان پاکستان که, این تظاهرات را ترتیب دادند.

 

 

صفحه نخست  

سفارت و کنسول  

اطـلاعــیه  

سـیاسـت

مـقـالات  

عـلمی و فـرهـنگی  

عکس و ويديـو  

خـدمات تـلـفـن ارزان  

پیام های تـجاری شـما  

آرشـیو مـطالب  

ارسال مـطالب  

تـذکـر استفاده از سـايت  

در باره مـا  

ارتـباط با مـا  

پيــوند هـا